Megint az önreklám helye...

 2009.10.20. 21:03

A minap egy szürke, trutymós és búskomor hétfő reggelen, mikor az embernek eret vágni volna kedve, nem pedig dolgozni, a könyvtárban csücsültem, és iparkodtam életjeleket kicsiholni magamból. Már majdnem feladtam a dolgot, és elkönyveltem volna, hogy ez a hét is pocsékul indul, mikor az egyik lány hirtelen odapenderült hozzám széles vigyorral az arcán, és az orrom alá tolta a JOY magazin novemberi számát. Annak is egészen pontosan a 48. oldalát. És csiribí-csiribá, csoda történt! Kisütött a nap, csicseregtek a madarak, és minden hollywoodi fénybe borult. Pedig semmiség az egész. Nem kaptam meg a Nobel-díjat, vagy ilyesmi. Viszont megjelent pár kedves kis sor a Zsebbarátnőről. Reklámnak és antidepresszánsnak egyaránt megteszi, szóval hurrá! Kifogtunk rajtad, hétfő!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebbaratno.blog.hu/api/trackback/id/tr471464099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Arwen72 2009.10.21. 20:03:55

Nagyon helyes.
Te nem az a fajta vagy aki többé nem megy könyvtárba mert már derogál neki.
A másik lánynak meg legalább jól kezdődött a hét.:)

zsebbaratno 2009.10.22. 12:31:13

@Arwen72: Oh, köszönöm a bókot! Mellesleg a könyvtár igazán jó kis kuckó ezen a világon! Tudod: könyv, könyv és könyv mindenütt. Noha nem vagyok klasszikus könyvmoly (tudod: szódástalpnyi szemüveg és soha egy emberi kapcsolat), de azért hétfő reggel sokkal kellemesebb tanyát verni az imádott könyvek között, mint mondjuk a Moszkva téren várni a villamosra, nem?

Laura Lupin 2009.10.22. 16:49:14

És a lány mit szólt hozzá?

Arwen72 2009.10.22. 21:05:46

BRRRR!!!!
Ne is mondd vizuális tipus vagyok.
Egyébként meg madarak vadőrök rokonok....

zsebbaratno 2009.10.27. 19:10:25

@Laura Lupin: Hogy az ifjú hölgy mit szólt? Hmm... várjunk csak. Vigyorgott! :-) És én is vigyorogtam, mert együtt vigyorogni jó. Pláne valakivel, aki volt olyan drága, és jó hírt kötött az orromra. Szóval remélem, hogy a szóban forgó lánynak viszonozhatom a kedvességét azzal, hogy mosolyt rajzolok az arcára a könyvecskémmel.

Cukota 2009.10.31. 10:24:30

@Arwen72: :-)
A könyvtár a barátunk. Ha nem éppen büdös, öreg, salátává olvasott könyveket kapunk kézhez. Én inkább a neten keresek utána mostanában a dolgoknak. bár a könyv illatát (ha nem büdös), imádom.

AmyEvans 2009.11.18. 19:38:21

@zsebbaratno: Vajon el is olvasta a könyvet?

zsebbaratno 2009.11.18. 21:50:59

@AmyEvans: Hát, remélem a legjobbakat! ;-) Mivel a Zsebbarátnő nem egy Dosztojevszkij vagy Háború és béke (sajnos), szerintem egy kizsigerelt gimnazista időbeosztásába is belefér pár fejezet belőle(m). Na, nem mintha a kötelező olvasmányok szerepére aspirálnék. Sajnos, ahhoz kevés vagyok. (Mint macisajtban a roppanás. ;-) )

Arwen72 2009.12.02. 23:38:28

No azt ne!
Mármint ne légy kötelező olvasmány!
Most képzeljétek el Angliában a Családom és egyéb
állatfajták kötelező!!!
Brrr!Mármint az BRRR,hogy hogyan lehet a legjobb
könyvtől is elvenni a diákok kedvét.
Mert egyébként kedvenceim egyike.

Mákvirág 2009.12.22. 18:27:54

Szeretem a Joy-t! Mert van benne könyvajánló is az 1000 ruci között.

zsebbaratno 2009.12.22. 18:33:32

@Mákvirág: Szia Mákvirág! (Tetszik a nicked! :-))
Igazad van (és nem azért, mert a Zsebbarátnőt is itt hirdették), de tényleg kellenek a kultúrmorzsák is a divatkreálmányok között. Persze nem vagyok a rucik ellensége (ha az lennék, nem lenne állandó gardróbszekrény-parám: tudod: rám omlik-e reggel az összes cucc, vagy sikerül kivarázsolnom a kedvenc fekete topomat a sok horhatatlan vacak közül...). Szóval jöhetnek a ruhák, de előbb könyveket kérek szépen. (Ez megmagyarázza, miért vagyok még sokkal nagyobb gondban könyvespolc-fronton, mint gardrób-ügyben.)
Örülök, hogy hozzámszóltál! Várjuk a folytatást!
süti beállítások módosítása